FF975081

[M50] Blijft klagen over de mobpads

Onze robot voert geen actie meer uit omdat zijn mobpads niet goed zitten. Als we ze goed zetten zoals de robot ze wil hebben verandert het weer. Wat kunnen we nog doen?
Vertalen
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

6 Reactie

Om ons te helpen het probleem precies te analyseren en op te lossen, kunt u ons een video sturen waarin de storing duidelijk te zien is, samen met het SN-serienummer van uw apparaat. Zodra wij deze gegevens hebben ontvangen, zal ons technisch team het probleem onmiddellijk onderzoeken.
FF975081Discussiestarter
Ik heb gisteren een mail gestuurd met 2 video’s. Wanneer denken jullie hier reactie op te kunnen geven?
Onze excuses voor het late antwoord, wij werken voornamelijk via dit forumplatform.
Als u liever contact opneemt via e-mail voor de after-sales service is dat ook prima mogelijk.
Wij raden u aan om het probleem gedetailleerd te beschrijven in uw e-mail, zo kunnen onze collega’s uw aanvraag efficiënter afhandelen.
FF975081Discussiestarter
Zeker, Het probleem is dat ik geen video’s kan uploaden via dit forum. Die heb ik wel in de mail toegevoegd. Enig idee hoe lang het duurt voordat ik iets hoor van de after-sales service?

Hallo, bedankt voor uw reactie. Als u nog geen antwoord per e-mail heeft ontvangen, kunt u mij uw ticketnummer doorgeven. Wij kunnen de afhandeling van het probleem met uw apparaat versnellen.
FF975081Discussiestarter
Ik heb helemaal geen ticket ontvangen. Hoe kunnen we dit proces versnellen.
UID:FF975081
  • 4Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 MOVA Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst