EU051794

Waarom laadt de maaier niet op?

Na een stroomstoring gisteravond zie ik dat de robot geen contact heeft met de app. De lampjes op het controlepaneel op de robot zijn uit. De robot maakt wel goed contact met het oplaadstation. Op het station brandt een constant blauw lampje. Als ik op de aan/uit knop druk gaat een blauw lampje op het controlepaneel eerst knipperen en brandt daarna constant, daarna geeft de robot een welkomstdeuntje en zegt "accu vermogen laag, welkom bij Mova robot". Vervolgens klinkt er een afscheidsdeuntje en gaat het lampje weer uit.Hoe kan ik de robot weer operationeel krijgen?
Vertalen
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Goeiemorgen, het spijt ons dat u deze storing ondervindt. Het klinkt alsof het om een maairobot gaat. Wij waarderen het dat u al heeft gecontroleerd dat de robot goed contact maakt met het laadstation en dat het blauwe lampje op het station continu brandt.
U kunt ook de volgende punten controleren:
‑ Is de laadkop stevig gemonteerd op de laadplaat?
‑ Zijn de oplaadcontactpunten van de robot en het laadstation goed op elkaar aangesloten?
‑ Zijn de oplaadcontactpunten schoon en veren de contactpunten van het laadstation normaal terug?
‑ Staat het laadstation op een vlakke ondergrond. Bij een oneffen vloer kunnen de contactpunten omhoog komen te staan na vastzetten, waardoor de verbinding wordt verstoord.
Als het probleem hiermee niet wordt opgelost, kunt u contact opnemen met de klantenservice.
UID:EU051794
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 MOVA Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst