Nadat ik de zone heb aangemaakt moet ik een pad aanmaken om naar het laadstation te gaan. Helaas lukt het niet om dit volledig af te ronden. Ik kom tot het punt dat hij wel een pad aanmaakt en dan zegt ie dat ik het moet verbinden met de andere zone. Ik heb echter maar een zone.
Hieronder vindt u de stappen om het pad tussen uw werkzone en het laadstation aan te maken. Kunt u controleren of u dit op deze manier uitvoert:
Ga naar de kaartweergave of de pagina Kaart bewerken in de app en selecteer Pad‑instellingen.
Bestuur de robot op afstand naar een plek binnen uw werkzone en stel hier het startpunt in.
Vervolgens bestuurt u de robot naar de voorkant van het laadstation en stel hier het eindpunt in.
Zorg dat de voorkant van de robot zo dicht mogelijk bij de basisplaat staat, maar rijd de robot niet op het laadstation zelf.
Hierna wordt het pad gegenereerd.
Mocht het probleem daarna nog bestaan, laat het ons weten.
U wordt zo doorgestuurd naar het 'MOVA by Dreame'-forumgedeelte op het Dreame-forum. Let op:
1️⃣ Accounts worden niet gedeeld: Het MOVA-forum en het Dreame-forum maken gebruik van aparte accountsystemen. U moet een nieuw account aanmaken op het Dreame-forum.
2️⃣ Gegevens worden niet gesynchroniseerd: Uw accountgegevens, punten, berichtgeschiedenis en andere gegevens van het MOVA-forum kunnen momenteel niet worden overgezet naar het Dreame-forum.
3️⃣ Dit is een proeffase: De 'MOVA by Dreame'-forumsectie bevindt zich momenteel in een proeffase. Het MOVA-forum blijft volledig operationeel en beide communities blijven naast elkaar bestaan. We zullen de communityactiviteiten blijven evalueren op basis van de resultaten van de proef en feedback van gebruikers.