FA967024

[ViAX 250] Randen selecteren

Ik wil graag de randen laten maaien. Als ik de modus randen maaten selecteer en op start druk krijg ik de melding eerst randen selecteren. Logisch. Alleen hoe doe ik dat? Op het scherm zie ik geen mogelijkheid om iets te selecteren.
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

250边缘割草.png
Laatst bewerkt door Mova Support NL op 2026-8-31 04:36 Goedemorgen, hartelijk dank voor uw reactie. Met betrekking tot uw probleem: zorg ervoor dat de firmware de nieuwste versie heeft. Nadat de kaart is aangemaakt en de maaiopdracht is gestart, dient u eerst het betreffende gebied te selecteren als u de randen van bepaalde gebieden wilt maaien. Zodra het gebied is geselecteerd, zal het apparaat de randen van dit gebied maaien.
Als het probleem niet wordt opgelost, verzoeken wij u ons het tijdstip van de storing, relevante foto's of video's te geven, de machinelogbestanden te uploaden en ons het serienummer van de machine en de firmware‑versie door te geven. Ons technisch team zal de mogelijke oorzaken verder analyseren.
Wij hopen dat uw probleem zo snel mogelijk wordt opgelost en wij zien uw verdere reactie tegemoet.
UID:FA967024
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 MOVA Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst