TC687816

[P50] Abnormaal waterniveau in het wasbord

Goedendag,

Ik heb sinds 2 dagen de robotstofzuiger met dweil functie, de Mova p50.
De eerste dag deed hij het prima. De 2e dag krijg ik echter de volgende foutmelding abnormaal waterniveau in het wasbord. Ik heb het wasbord filter schoongemaakt, en gedroogd. Ook heb ik het water uit het wasbord gehaald en schoon gemaakt. De afvoer was schoon, en heb ook nog de sensoren schoongemaakt. Ik heb de vuilwatertank nagelopen of het rubber goed zat, alles lijkt prima. Ik heb dit tot 3 keer toe geprobeerd, maar telkens krijg ik hetzelfde probleem. Wie weet hier de oplossing voor?

Vertalen
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Goedemorgen, onze excuses voor het ongemak. Ik begrijp dat de foutmelding "abnormaal waterniveau in het wasbord" veel overlast voor u veroorzaakt. Deze storing heeft veel te maken met de afdichting van de vuilwatertank van het apparaat. Volg de onderstaande stappen om een goede afdichting bij het afvoeren van vuilwater te garanderen:
1. Controleer de afvoeropening voor vuilwater en de filteronderdelen op verstoppingen en maak deze zo nodig schoon.
2. Open de bovenklep van de vuilwatertank, controleer of de afdichtingsring los zit of vervormd is. Zet deze handmatig terug op de juiste positie en veeg deze schoon met een dweil.
3. Zorg er na het legen van de vuilwatertank voor dat de sluitclips van de vuilwatertank goed vastzitten.
4. Plaats de vuilwatertank in het station en druk deze zachtjes naar beneden om er zeker van te zijn dat deze correct is gemonteerd.
5. Als de bovenstaande stappen geen resultaat opleveren, veeg dan de niveausensor (metalen contactveren) in het wasbord schoon met een droge dweil.
Als het probleem blijft bestaan nadat u alle bovenstaande stappen hebt uitgevoerd, neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere ondersteuning. Email: aftersales@mova-tech.com
UID:TC687816
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 MOVA Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst