LT080563

[V50] Reiniging onderbroken (Abnormaal docken)

De laatste 6 dagen staat de robot stil voor het docking station met de volgende boodschap: Reiniging onderbroken (Abnormaal docken).
Toen ik de opdracht gaf om te docken rijd deze netjes achteruit en slippen zijn wielen door op de op rij plaat. toen ik hem hielp door met mijn wijsvinger hem omhoog hielp stopte deze netjes in het docking station en maakte alles af.
Ik heb alle sensoren schoon gemaakt wielen en de op rij plaat maar als ik thuis kom staat hij weer voor de docking station met de zelfde melding.

Wat zie ik over het hoofd? Ik heb hem sinds juli 2026 en heeft altijd netjes gewerkt maar het lijkt wel als of hij een software update heeft gehad in het weekend en nu niet genoeg kracht meer heeft om omhoog te rijden.
De huidige software is versie 4.3.9_4676
Vertalen
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Goedemorgen, onze excuses voor het ongemak. Ik begrijp dat het probleem dat de robot slipt op de helling van het dockingstation en een melding van abnormale docking geeft na een software-update, u veel ongemakken bezorgt tijdens het gebruik. Bedankt dat u al de sensoren, wielen en de helling van het dockingstation heeft schoongemaakt. U kunt ook de stroom van het dockingstation 2 tot 3 minuten uitschakelen en daarna opnieuw testen. Als het probleem blijft bestaan, kunt u ons het tijdstip geven waarop de storing optreedt (dit is erg belangrijk, zodat wij de logbestanden kunnen lokaliseren). Upload de logbestanden van de robot en stuur ons het serienummer van uw apparaat. Deel het apparaat met ID: BD929781. Onze technici zullen de mogelijke oorzaken verder analyseren. Wij hopen dat uw probleem snel wordt opgelost en zien uw reactie graag tegemoet.
UID:LT080563 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 MOVA Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst