AN583442

[S70 Roller] Dweilenfunctie houdt ermee op tijdens schoonmaakcyclus

Tot 2 maal aan toe stopt om onduidelijke redenen het dweilen tijdens een schoonmaak cyclus van een verdieping. Zuigen doet hij wel. De eerste 1 a 2 kamers gaan goed, daarna dus alleen nog zuigen. Wel staat in de app in alle kamers zowel zuigen als dweilen ingesteld.Ik heb het apparaat net nieuw (2 weken)
Vertalen
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

10 Reactie

共享设备.png
Hallo, deel uw apparaat met ons account: ga naar **Instellingen** → **Apparaat delen** → **Contact toevoegen**, voer de ID **BD929781** in en klik op Volgende. Wij laten onze technici het probleem op afstand onderzoeken.
Stuur ons tegelijkertijd het serienummer via privébericht en upload het probleemlogboek via **Mijn account** → **Hulp en feedback** → **Probleemlogboek uploaden**.
Serienummer: R5769A63AEU0018133

Dank voor de instructies. Ik heb deze uitgevoerd en het serienummer via mail naar aftersales gestuurd.

Hallo, Bij ons doet het water afvoer het niet. Wij hebben de robotstofzuiger net aangeschaft. De eerste keer heeft hij het vieze water opgezogen en afgevoerd. Maar nu doet hij dit niet meer wat kunnen we hier nu mee?
Hallo, wij hebben u een privébericht gestuurd. Gelieve dit te controleren. Er geldt een tekenlimiet in de reactiesectie, de volledige informatie staat in het privébericht.

Hallo, zowel wij als het e-mailteam kunnen u helpen bij de analyse van het probleem. Als u al contact hebt opgenomen via e-mail, raden wij u aan om de afhandeling via e-mail voort te zetten. Het forum en e-mail zijn twee verschillende kanalen. Wij vragen u om ons te laten weten of uw zaak al wordt opgevolgd door het e-mailteam, om dubbele afhandeling te voorkomen. Wij zien uit naar uw reactie.
Het is niet opgepakt door het e-mail team. Dus graag uw verdere actie!

Bedankt voor uw snelle reactie. Wij hebben uw situatie doorgegeven en de technische medewerkers zijn deze aan het analyseren. Het zou erg nuttig zijn als u ons een schermafbeelding van de kaart en de tijdstippen waarop de storingen plaatsvinden kunt sturen. Wij zien uw reactie graag tegemoet.
Wij hebben de debug-firmware op uw apparaat geïnstalleerd. 🙂 Test de maaitaak opnieuw. Mocht het probleem aanhouden, stuur ons dan de exacte tijd van de storing en een video. Deze gegevens zijn essentieel voor onze ontwikkelaars voor de foutanalyse.
AN583442Discussiestarter
Vanochtend heb ik de robot weer laten stofzuigen en dweilen. In kamer 4 stopte het dweilen omstreeks 10.17 uur. Tijdens reinigen van kamer 5 ging de robot terug naar de docking station voor bijvullen water. Daarna heeft hij kamer 5 afgerond inclusief dweilen. Dat was denk ik rond 10.55u.De video is enkele minuten na het stoppen van het dweilen van kamer 4, echter kan ik de video niet in de app bericht uploaden.
UID:AN583442
  • 5Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 MOVA Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst